mandag 18. januar 2010

Et nytt år

Med litt fornyet inspirasjon og et nytt år i møte følte jeg det passet seg å slette alle gamle innlegg og starte på nytt. Hva denne bloggen har i møte og hvor spennende dette vil bli er relativt uvisst, men jeg skal prøve å oppdatere både oftere og mer interessant. Sannheten er vel ærlig talt at det skjer relativt lite spennende i min hverdag...

Så, en liten oppdatering:
Juletiden ble for det meste tilbragt med familie og noen gledelige gjensyn med venner! Det var utrolig deilig å se jentene mine igjen! (selv om vi ikke klarte å samle alle samtidig.) Men det ble i hvertfall litt tid med alle og det er vel det som spiller størst rolle.

Vi tok ingen bilder i jula, men fant dette fra sommeren 08. Tatt i regi av TL.

Andre juledag bar det til London med familien med shopping som stor motivasjon. Med min flaks ble så klart lommeboken min ble stjålet på en restaurant den første kvelden så Pappa disponerte pengene mine resten av ferien. Heldigvis er han vant med shoppingavhengigheten min...
Med perfekt plassering ved oxford street ble MYE tid ble tilbrakt her. Primark, River Island, Top Shop og Urban Outfitters... Need I say more? Litt tid til severdigheter ble det også og både Queens musikalen "We will rock you" og "wicked" ble sett. " Wicked" kan forøvrig anbefales på det sterkeste til alle musikalinteresserte! Neste gang får jeg dra med meg noen venner så vi får sjekket nattelivet litt også!

Nyttårsaften var jeg tilbake i Norge og feiringen ble holdt hos Terje. Både jeg og Jonas var slitne og syke så det ble desverre ikke den store festen på oss, men koselig var det i hvertfall




(Bilder tatt av Stine)

Så da var et nytt år godt i gang og nye opplevelser står for tur. Hva året vil bringe er for meg foreløpig veldig usikkert men mye gøy skal nok få plass i planen!

3 kommentarer:

  1. Hurra, jeg har ventet på bloggoppdatering!! Nå skal det følges nøye med :-)
    <3

    SvarSlett
  2. Woho^^ Suger litt på det her ja :P

    SvarSlett
  3. Ny begynnelse ja, kan bli spennde å se hva du skriver fremover! :)

    SvarSlett