søndag 31. januar 2010

Forsett er vel til for å brytes....

Da var hverdagen tilbake igjen og de fleste har returnert til studier i innland og utland. Heldigvis er det fortsatt noen som holder til i Oslo -området så jeg får virkelig prøve å bli litt mer sosial med de som er i nærheten! Hadde det bare ikke vært så jævla kaldt ute!!!

Et nytt år betyr selvfølgelig nye nyttårsforsetter man ikke klarer å holde, så her er da mine:
1. Trene mer (døh)
2. Spise litt mer riktig (2 måltider om dagen, formiddag og kveld er visst ikke helt sunt for kroppen)
3. Få mer orden i saker og ting.
4. Bli mer sosial i hverdagen. (Igjen, kulda er en festbrems)
5. Dyrke en hobby.
6. Spare mer / tjene mer penger (Foretrekker valg nr 2, da shopping er en liten lidenskap)
7. Reise mer.

Hvem vedder på at jeg klarer mer er halvparten?? Ikke jeg... men forsetter er vel til for å brytes. Foreløpig har jeg trent 2 ganger i januar, står fortsatt opp midt på dagen og spiser feil, har vært usosial siden Dag dro til USA for 2 uker siden og hobby er det lite med.

MEN jeg har hatt en stor opprydning i skuffer og skap som resulterte i 4 poser fulle med klær til Uff og salg og ny skapplass til nye kjoler.


Har skaffet meg en ekstra stilling i ferskvare på jobb, så penger blir det mer av, neste reise er i mars og det er nå avgjort at fra høsten blir det reising for alle penga som spares! En kjole skal også sys av stoff jeg arvet av en gammel "tante". Det er altså nok å henge fingra i, bare litt tid til sosialiteter med søte venner nå så blir det bra :)

2 kommentarer:

  1. Å, rydding av klær er luuurt! Spesielt siden man får plass til nye klær, og jeg synes det spareforsettet ditt bare kan brytes ;-)

    Det er så fint å høre at du har det bra Marimor <3 Jeg savner deg!! Vi ses snart, da :-D Løøøv

    SvarSlett
  2. Hadde visst mye klær jeg ikke bruker :P Sparing må til, men derfor jeg jobber mer, så kan jeg fortsatt bruke like mye ;) Savner deg også søta!

    SvarSlett